ανοιχτο ηλεκτρονικο ημερολογιο ενος συγγραφεα

σκεψεις...

Ετικέτες

Ο (1) τι δεν... (1)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ακόμα ένα...


 

Ένα ευχαριστώ και στον Αντώνη Πάσχο από τη Θεσσαλονίκη

 που έστειλε 2 e-mails για τα έργα μου

(το πρώτο από την εκδήλωση για τα 50 χρόνια της λογοτεχνικής μου προσπάθειας

και το δεύτερο, χρόνια πριν, από την παρουσίαση βιβλίου μου στο cube).

ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΣΧΟΣ


1ο:

Είμαι θαυμαστής του Διαμαντή Φλωράκη. Έχω διαβάσει σχεδόν όλα του τα μυθιστορήματα. Η εύστοχη και απέριττη πρόζα, η πλοκή και η συναρπαστική γραφή είναι μόνο μερικές από τις αρετές τους. Οι πρωτοποριακές ιδέες τα κάνουν να ξεχωρίζουν, ακόμα θυμάμαι την ακριβέστατη περιγραφή του you tube 30 χρόνια πριν γίνει. Όμως για μένα αυτό που κάνει τα βιβλία του Διαμαντή Φλωράκη μοναδικά είναι ο στοχασμός και οι σκέψεις στις οποίες σε βάζουν. Σε κανένα άλλο βιβλίο δεν έχω ξαναδιαβάσει τόσες πολλές φορές μια φράση, μια παράγραφο.

Ελπίζω ακόμη να διαβάσω κάτι καινούριο.

2o:

Κύριε Φλωράκη καλή σας μέρα!

Είμαι ένας από τους νέους αναγνώστες σας που είχα τη τύχη να παραβρεθώ στη παρουσίαση του Καιάδα. Αν και είχα αποκτήσει το βιβλίο δεν σας έκανα ούτε μια ερώτηση πολύ απλά διότι δεν είχα να κάνω καμία! Το μόνο που θα μπορούσα να εκφράσω είναι αυτό που σας είπα και στο τέλος λίγο πριν φύγετε. Πως έχετε τον απεριόριστο θαυμασμό μου.
Ο λόγος που στέλνω και αυτό το e-mail είναι για να αιτιολογήσω αν θέλετε την κίνηση μου. Σας θαυμάζω λοιπόν απεριόριστα διότι
1. Τα βιβλία σας που έχω διαβάσει είναι εντελώς μοναδικά. Δε σας κρύβω πως ορισμένα τα θεωρώ ίσως τα καλύτερα που έχω διαβάσει και με περηφάνια τα προτείνω σε φίλους και γνωστούς.

2. Ειδικά το επιστροφή στο μέλλον έχει την πιο ψυχρή, δίχως καμμία προκατάληψη ή εμπάθεια στάση απέναντι στο κακό και το καλό, κάτι το οποίο δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως θα διάβαζα.
3.Μέσα από τα θέματα που διαπραγματεύεστε έχετε αισιόδοξη ματιά, άλλοτε ψυχρή, άλλοτε παρηγορητική, άλλοτε ελπιδοφόρα, μα πάντα ανθρώπινη.
4. Όσο και να μη σας αρέσει, είναι γεγονός πως η φανταστική ματιά σας στο μέλλον επαληθεύεται με τρομερή ακρίβεια. Στα "πονοτρόνια" περιγράφετε μια εικονική πραγματικότητα που μέρος της γίνεται αληθινό πλέον με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια του σήμερα. Στον καιάδα περιγράφετε το youtube!!! Ίσως να είναι για σας το μέσο και όχι ο αυτοσκοπός, ίσως να είναι και ένα-επιτρέψτε μου-ανεκμετάλλευτο ταλέντο καθώς θα μπορούσατε να γράψετε βιβλία αποκλειστικά και μόνο βάση αυτής της ικανότητας σας (αν και θαρρώ πως δεν θα το θέλατε).Πάντως είναι αλήθεια.
Ακόμη πρέπει να σας πω, πως η ομιλία σας με έκανε να σας θαυμάσω ακόμα περισσότερο. Προσωπικά είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό. Επειδή θα μιλούσα κιόλας αργότερα, η κοπέλα μου όταν είδε πως ήμουν κατά την διάρκεια της ομιλίας σας, τρόμαξε καθώς πίστεψε πως είχα πάθει κρίση άγχους για την ομιλία μου, ενώ εγώ...την είχα ολότελα ξεχάσει!!!
Δε θέλω όμως να σπαταλώ τον χρόνο σας άλλο.
 
Σας ευχαριστώ ειλικρινά που μας κάνατε την τιμή.
 
Πάσχος Αντώνης

Ê


 


 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου