ανοιχτο ηλεκτρονικο ημερολογιο ενος συγγραφεα

σκεψεις...

Ετικέτες

Ο (1) τι δεν... (1)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

31/10/12 (351)


Σκέφτομαι: 40 χρόνια συμπληρώνονται από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ». Με έναν τίτλο που κάποια στιγμή άρχισε να γίνεται παγκόσμια έκφραση (αυτή τη στιγμή το Google έχει 1.510.000.000 αναφορές στη φράση) και εκτός από λίγους κανένας δεν γνώριζε από πού ξεκίνησε αυτή η έκφραση. Κάποιοι μου είπαν πως είχα αρπάξει τον τίτλο! Ίσως έκανα λάθος που δεν διεκδίκησα την πατρότητα του τίτλου. Δεν ήθελα να γίνει το βιβλίο μου γνωστό από ένα σκάνδαλο. Τώρα το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί στο παγκόσμιο δίκτυο από το Αμαζόν ως e-book, αργότερα ίσως κυκλοφορήσει και σε έντυπη μορφή, αν το κοινό το ζητήσει.

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Άτιτλο

Ήταν το πρώτο ηλεκτρονικο βιβλίο που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα (μόνο?). Έγραψαν τότε (πότε?) η Μεσημβρινή (θετικά) το Ram (θετικά) και το Έθνος (αρνητικά) για το είδος της έκδοσης.


Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ


27/12/2004 (272)

Ø «Το μέγιστο που μπορεί να πετύχει ο Άνθρωπος είναι η μείωση του ανθρώπινου πόνου», λέει στον «Επαναστατημένο Άνθρωπο», ο Καμύ.

Πράγματι. Αυτό είναι το έσχατο όριο των δυνατοτήτων μας. Αυτό και ο πρώτος σκοπός μας. Ο πόνος που θα απομείνει θα είναι εκείνος που προκαλούν οι όροι της ύπαρξης.



Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

7/9/2002 (170)

 Σκέφτομαι: Πολλοί μιλάνε για πολιτική και ποινική ευθύνη. Κανένας για Υπαρξιακή Ευθύνη. Αλλά και να βρισκόταν κάποιος να μιλήσει γι αυτή την ευθύνη, πόσοι θα τον εννοούσαν;