ανοιχτο ηλεκτρονικο ημερολογιο ενος συγγραφεα

σκεψεις...

Ετικέτες

Ο (1) τι δεν... (1)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

1/12/99 (11)


"Τα μόνα πραγματικά σύνορα μεταξύ των λαών, είναι τα ταξικά", έγραψε κάποιος σ' ένα τοίχο της γειτονιάς μου.

Τα μόνα (μέχρι τώρα) ακατανίκητα σύνορα, που προκαλούν τα όποια άλλα υπάρχουν (και είναι πολλά αυτά) είναι τα σύνορα του εγώ, ξανασκέφτηκα. 6 δις σύνορα έχει αυτή τη στιγμή ο μικρός μας πλανήτης. Κι όσο αυτά θα στέκουν ως απόρθητα κάστρα ανάμεσά μας, όλες οι ουμανιστικές προτάσεις (θρησκευτικές, φιλοσοφικές, πολιτικές) θα παραμένουν ευχάριστα όνειρα μιας εφιαλτικής πραγματικότητας.
Οι ταξικές κοινωνίες είναι μεν αιτιατό του καπιταλισμού, αλλά κι αυτός με τη σειρά του είναι αιτιατό της δομής του ανθρώπινου εγώ. Το οποίο εγώ είναι αιτιατό της υπερδομής των γονιδίων μας (που πιθανότατα περιέχουν και τη δυνατότητα μετατροπής τους, άρα και την Ελπίδα). Τα οποία είναι αιτιατό της υπερ-υπερδομής του πρώτου, σχεδόν μηδενικής έκτασης σωματιδίου που προκάλεσε την Μεγάλη Έκρηξη. Το οποίο είναι αιτιατό της Απόλυτης Αιτίας που ήταν η αυτοαιτία του Θεού, ή η αυτοαιτία της Ύλης. (Ήγουν, η εντελέχειά μας, το πεπρωμένο μας δεν βρίσκεται ούτε καν στα γονίδιά μας. Βρίσκεται μέσα στο πρώτο ελάχιστο σωματίδιο, το οποίο περιείχε τον χρόνο και την έκταση του σύμπαντος).



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

28/11/99 (10)



Επιθετικότητα και αμοιβαία καχυποψία. Αυτά τα δύο στοιχεία διέπουν τις σχέσεις των κρατών του πλανήτη μας, αν κρίνουμε (και γιατί όχι) με βάση κάποια στοιχεία του ΟΗΕ (έκθεση για την ανθρώπινη ανάπτυξη).

780 δις δολάρια τον χρόνο για στρατιωτικές δαπάνες και μόνο 6 δις για βασική εκπαίδευση(!!) ξοδεύει η πλανητική μας οικονομία.

Αβυσσαλέα δίψα για ηδονή. Αυτό είναι ένα δεύτερο συμπέρασμα που προκύπτει από τα στοιχεία που παραθέτει η ίδια έρευνα. Σπαταλάμε 400 δις δολάρια για ναρκωτικές ουσίες(!!). Άλλα 105 δις για ποτά και 50 δις για τσιγάρα (μόνο στην Ευρώπη).

Μιλάμε, δηλαδή, για έναν πάνοπλο, μαστουρωμένο (και γι αυτό επικίνδυνο) πλανήτη, ο οποίος βιώνει μία παραίσθηση κανονικότητας. Σιγουριάς για τις επιλογές του, δηλαδή: αχαλίνωτη ελευθερία της ατομικότητας (κι ας ισχυρίζονται οι σοσιαλιστές ότι θα την τιθασεύσουν) προς το κέρδος και την ηδονή.

Φυσικά, όλες αυτές οι διαπιστώσεις γεννούν ένα ερώτημα: Τί κάνουν εκείνοι που συμβαίνει να έχουν πλεόνασμα αλτρουιστικών γονιδίων και έλλειμμα επιθετικών και εγωιστικών;
Που αρνούνται να δουν τον συνάνθρωπό τους ως μεταφορέα της βούλησής τους για δύναμη και ηδονή; Που βλέπουν την περιπέτεια της ύπαρξης ως έκφραση αλληλεγγύης, ηθικής ανάτασης, ανθρωπιάς;

Δύο πράγματα, πιστεύω:

1: Συνειδητοποιούν ότι ο Κόσμος αλλάζει, προς το ηθικότερο, στον βαθμό που ο καθένας από εμάς αναβαθμίζει ηθικά τον βίο του.

2: Ενισχύει τον θεσμό της οικογένειας και τέλος δημιουργεί "νησίδες," αποτελούμενες από σαράντα-πενήντα ανθρώπους, οι οποίοι έχουν όμοια ιδανικά και σκοπούς.

Μόνο σε τέτοιες νησίδες μπορούν να υλοποιηθούν οι ουτοπίες που φαντάστηκε ο άνθρωπος

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

27/11/99 (9)


"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες, αντιφάσκοντας με κάποιες αρχές, με καταλαμβάνει μία τυφλή οργή βλέποντας, ακούγοντας, διαβάζοντας τα όσα συμβαίνουν στον πλανήτη μας", μου είπε ο φίλος μου ρίχνοντας με θυμό την εφημερίδα του πάνω στο τραπέζι. "Πέρα από κάθε αμφιβολία, το Κακό ήταν, είναι και θα παραμείνει κυρίαρχο. Ατιμώρητο, τουλάχιστον σε αυτή εδώ τη ζωή. Ένας ανεξήγητος νόμος, που δείχνει να τιμωρεί το Καλό, εκείνους τους λίγους εσταυρωμένους που το υπηρετούν, κυριαρχεί σε όλο το φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας", συνέχισε.
Τα λόγια του με έκαναν να ξαναφανταστώ μία παλιά μου "κακία".
"Τί σκέφτεσαι; Κι έχεις αυτή την έκφραση;" με ρώτησε.
"Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς αυτούς τους εσταυρωμένους που ανέφερες", απάντησα.
"Πώς;" ρώτησε.
"Σα θάλασσα χωρίς αρμύρα, μπλε, νησιά, ακτές, γλαροπούλια. Σα βάρκα χωρίς κουπιά, πανί. Σαν Ουρανός χωρίς ήλιο, αστέρια, φεγγάρι. Σαν έρημος χωρίς οάσεις. Σα μαρτύριο χωρίς ελπίδα. Σα δάσος χωρίς πουλιά, αεράκι. Σαν τάφος στεγνός από δάκρυ. Σαν ψυχή χωρίς συμπόνια. Σα θάνατος μεταμφιεσμένος σε ζωή. Σαν, σαν", είπα.



Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

25/11/99 (8)


Αν η Αγάπη, που προσφέρουμε, μπορούσε να μας προκαλέσει την ισοδύναμη ηδονή που προσφέρουν η αίσθηση της υπεροχής, της δύναμης, του σεξ. Αν είχε τη δυναμική του ενστίκτου της αυτοσυντήρησης, τότε, σίγουρα, ο Παράδεισος δεν θα κατοικούσε στο Επέκεινα. Αν ο γενετικός μας κώδικας είχε εγγραφεί με την παραπάνω λογική, ή, έστω, να μην περιείχε την εγγραφή "δίψα για ηθική τελειότητα", τότε η Κόλαση, η ενοχή, σχιζοφρένεια, η τραγικότητα δεν θα κατοικούσαν εδώ. Η φύση έπαιξε ένα ακατανόητο, αιματηρό παιχνίδι εις βάρος των όντων κατασκευάζοντας τέτοιους γενετικούς κώδικες. Ας τους αλλάξουμε.



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

23/11/99 (7)


.Κι ενώ οι όροι της ύπαρξης των κρατών αποκλείουν την αθωότητά τους (μία εναλλαγή στους ρόλους θύτη - θύματος είναι η ιστορία τους) τα βλέπουμε να ενεργούν αγνοώντας αυτήν την τραγική αλήθεια



Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

22/3/2000 (30)


Τρεις Κροίσοι έχουν εισόδημα όσο 600 εκατ. Άνθρωποι!

Η είδηση δεν χρειάζεται ανάλυση, σχολιασμό. Τη διαβάζεις δύο τρεις φορές και μετά την αφήνεις να γράψει μέσα σου τις λέξεις της.



Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

347 (9/9/12)


Η άποψη του Κακού και του Καλού. Απόσπασμα από το βιβλίο μου: ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ (3η έκδοση σελίδα 79-81).

…Πρέπει να είμαι απλός και σύντομος. Λοιπόν, γνωρίζετε κάτι σχετικά με τον 2ον νόμο της θερμοδυναμικής; Εννοώ τον νόμο της Συμπαντικής εντροπίας»

«Ναι, γνωρίζω μερικά πράγματα».

«Σαν τί;».

«Πρόκειται για την αύξηση της Συμπαντικής αταξίας. Δεν είναι;», λέω.

«Σωστά. Η οποία αύξηση οδηγεί, στο τελικό της στάδιο, μαθηματικά, στο Χάος».

«Και πιθανώς, αν έχουμε να κάνουμε με ένα πεπερασμένο Σύμπαν, στην επανάληψη του ίδιου σεναρίου διαστολής-συστολής της συμπαντικής μάζας, και πάει λέγοντας», λέω.

«Aν και αυτή η ιστορία της διαστολής-συστολής εξαρτάται απόλυτα από την πυκνότητα της διασκορπισμένης ύλης μέσα στον χώρο, πυκνότητα που έχει αποδειχτεί , πρόσφατα, πως δεν υπάρχει, άρα θα έχουμε μόνο διαρκή εξάπλωση της ΄Υλης, μόνο αύξηση της εντροπίας, της αταξίας, του Χάους, τελικά.

Αλλά και αν δεχτούμε και την άλλη εκδοχή της διαστολής-συστολής, συστολής-διαστολής, πάλι θα έχουμε να κάνουμε με μία αιώνια επαναλαμβανόμενη αγωνία γένεσης-θανάτου. Τι βλέπετε πίσω από αυτό» ;

«Τη Φύση», λέω πεισματικά

«Τη Φύση… Ας το πούμε κι έτσι. Υπάρχει λοιπόν ένα πρόγραμμα, για όλα αυτά, στο οποίο υπακούουν τα πάντα, μερικά των οποίων είδαμε και αναφέραμε».

«Σωστά», λέω.

«Τώρα, στη περίπτωση που το πρόγραμμα λειτουργίας της Φύσης, του χωρό-χρονου πιο σωστά, έχει καταστρωθεί από κάποιον Νου, τότε θα πρέπει να παραδεχτείτε πως αυτός ο Νους, κάθε άλλο παρά καλός κι αγαθός δείχνει να είναι.

Το θέαμα του επερχόμενου Χάους, που ο ίδιος προγραμμάτισε, δείχνει να τον ευχαριστεί. Η φθορά, ο πόνος, το αίμα, ο θάνατος, δεν είναι αυθαιρεσία, ή υπερβολή να πούμε πως αποτελούν τα αίτια της μοναδικής του ευχαρίστησης, του σκοπού του, της ίδιας του της υπόστασης. Σωστά;»

Δεν έχω κάτι να πω κι έτσι εκείνος συνεχίζει:

«Πρέπει να δεχτείτε ότι μόνο ένας διαβολικός νους, θα μπορούσε να γράψει αυτό το αιματηρό , δολοφονικό, σαδιστικό, ανελέητο σενάριο της ύπαρξης . Σωστά;»

Ξαφνικά, συνειδητοποίησα πως ο Μαύρος Πάπας με είχε σύρει χωρίς να το καταλάβω σε κάποιο άγνωστο, φριχτό, επίπεδο. ΄Επρεπε να το παραδεχτώ : είχε επιχειρήματα ο άνθρωπος.

«Όλα θα μπορούσαν να προγραμματιστούν διαφορετικά, αντίθετα. Γιατί, φυσικά, η δυνατότητα γι΄ αυτό υπήρχε. Αν ο Κόσμος είχε προγραμματιστεί από ένα αγαθό, καλό νου, δεν θα είχε χυθεί ούτε ένα δάκρυ πόνου, δεν θα είχε χυθεί ούτε μία σταγόνα αίμα. Και δεν πρέπει να αμφιβάλλετε πως κι ο άνθρωπος υπάγεται σε αυτόν τον προγραμματισμό της επικράτησης του Χάους. Οι πράξεις του σε αυτή τη νομοτέλεια υπακούουν. Σίγουρα, δεν ζήσαμε, ούτε κάποιοι άλλοι αργότερα, κάποτε θα ζήσουν τον αντίποδα του υπάρχοντος χωρόχρονου. Σε αυτό το Σύμπαν, δεν υπάρχει χώρος για το Καλό. Το Καλό υπάρχει μόνο στη φαντασία λίγων ανθρώπων, κι αυτό συμβαίνει για ένα πολύ σατανικό λόγο: η φαντασιακή ύπαρξη του Καλού δημιουργεί την ενοχή, η οποία αποτελεί σημαντικό παράγοντα βασανισμού του ανθρώπου. Μία σημαντική πηγή απόλαυσης για τον Σεναριογράφο της ιστορίας του Κόσμου. Τώρα, οι λεγόμενοι ανεξήγητοι θάνατοι, για την εκκλησία μας, δεν είναι καθόλου ανεξήγητοι. Τους έχουμε ονομάσει Σύνδρομο της Εντροπίας.

Μέσα στις συνέπειες της αύξησης της Συμπαντικής αταξίας, υπάρχει κι αυτό: ο θάνατος της ανθρώπινης ηθικής, η οποία, μπορούμε να δεχτούμε ότι, αποτέλεσε μία μορφή προσωρινής τάξης, η οποία ολοκληρώθηκε από τη στιγμή που ορισμένοι άνθρωποι έφτασαν στο σημείο να νιώσουν αισθήματα συμπαντικής αδελφοσύνης, αγάπης. Πολίτη αστυνόμε, αν ψάχνετε για τον δολοφόνο των χιλιάδων νεκρών, τότε αυτόν πρέπει να τον αναζητήσετε εκεί που σας είπα, ή στη Φύση. Στο απρόσιτο, δηλαδή. Εμείς οι Σατανιστές είμαστε απλώς οι πιστοί της Υπέρτατης Δύναμης, η οποία ενεργεί όπως σας περιέγραψα. Δεν πιέσαμε εμείς τη σκανδάλη. Δεν είμαστε ούτε καν η σφαίρα που σκότωσε. Μπορώ, με κάθε άνεση, να σας ομολογήσω ότι τα γεγονότα μας γέμισαν χαρά. Τη χαρά του πιστού που βλέπει να επιβεβαιώνεται η πίστη του. Και πιστέψτε με. Είναι σκληρή η πίστη μας, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια μύησης. Για κανένα δεν είναι εύκολη η αποδοχή μίας τέτοιας αλήθειας. Ούτε και για μας. Ο ανθρώπινος πολιτισμός δημιούργησε τη φαντασίωση της ύπαρξης του Καλού και δεν είναι εύκολο να βγεις από αυτή τη φαντασίωση.

Αλλά, ακόμα και η φαντασίωση της ύπαρξης του Καλού, είναι εκφυλιστική ιδιότητα του νου, την οποία ο Προγραμματιστής του Χάους, έδωσε στον άνθρωπο με σκοπό τον εσωτερικό διχασμό του, την ανάπτυξη του φθοροποιού αισθήματος της ενοχής, την άσκοπη θυσία, την αντιπαράθεση του ανθρώπου με τον άνθρωπο, και ότι άλλο συνθέτει την ανθρώπινη τραγωδία της διάψευσης των ονείρων, των ουτοπιών.

Αλήθεια, μπορείτε να μου αναφέρετε ένα παράδειγμα μέσα στη Φύση που να μαρτυρά την ύπαρξη του Καλού; Εγώ πάντως μπορώ να σας αναφέρω άπειρα, για την κυριαρχία του Κακού».

Η ερώτηση ανακόπτει το κατρακύλισμά μου στην άβυσσο των λόγων του.

«Μπορείτε;», επαναλαμβάνει

«Ναι, μπορώ», λέω περιμένοντας την αποκατάσταση της εσωτερικής μου ισορροπίας.

«Ωραία. Πείτε το».

«Ένα δάκρυ συμπόνιας. Μία θυσία ενός ανθρώπου για έναν άλλο άνθρωπο».

……………………………………………………………………………………………………………………………………