ανοιχτο ηλεκτρονικο ημερολογιο ενος συγγραφεα

σκεψεις...

Ετικέτες

Ο (1) τι δεν... (1)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

29/10/2000 (54)


Ø Όλες οι ουμανιστικές επαναστάσεις απέτυχαν γιατί όλα τα θύματα κρύβουν μέσα τους έναν θύτη.




Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

14/10/2002 (179)


Σκέφτομαι: Υπάρχει μία μόνο ψήφος που διαμορφώνει το ανθρώπινο γίγνεσθαι. Εκείνη του βίου μας, που ρίχνουμε καθημερινά μέσα στην κάλπη της ζωής. Να γιατί δεν ήρθε ποτέ στην «εξουσία» κανένα δημοκρατικό, σοσιαλιστικό, ή όποιας άλλης μορφής ανθρωπιστικό σύστημα διακυβέρνησης. Να γιατί δεν εννοούμε αυτό που ψηφίζουμε όλοι εμείς οι τάχα μου δημοκράτες, σοσιαλιστές, χριστιανοί, βουδιστές, μουσουλμάνοι, άθεοι, αναρχικοί και...
Το μικρότερο κόμμα της υφηλίου είναι εκείνο των ψηφοφόρων που ψηφίζουν με τον βίο τους. Είναι εκείνο που όταν και αν κάποτε γίνει πλειοψηφία,, δεν θα γίνει εξουσία, για δύο και μόνο λόγους. Ο πρώτος: γιατί δεν θα χρειάζεται κάτι τέτοιο, και ο δεύτερος: γιατί η εξουσία δεν συνάδει με το πιστεύω της

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

15/2/2003 (215)

Ø Σκέφτομαι: Η εντροπία του Κακού, οδηγεί στην αυτόκατάλυσή του. Η εντροπία της ύλης, στην ιδεοποίησή της.



Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

9/11/2002 (184)


Ø Σκέφτομαι: Η τρομοκρατία που ασκεί πάνω μας η ιδέα του τέλους, δημιουργεί παρηγορητικές ερμηνείες. Όμως, της αξίζει, και μας αξίζει, μία περήφανη ματιά αυτής της υπέρτατης τρομοκρατίας, όπως άλλωστε και του Αινίγματος της Ύπαρξης.



Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

18/7/2002 (162)


Σκέφτομαι: Η ιστορία του Θεού, είναι η ιστορία των όντων του.



Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

4/5/2002 (143)


Σκέφτομαι: Το Μήνυμα βρίσκεται μετά τον Γολγοθά. Κι ελπίζω πως αφορά όλους και όλα. Η εξορία των ενόχων στο Τίποτα, ή στην κόλαση των τύψεων θα γέμιζε μ’ εφιάλτες την Αγάπη του Επέκεινα.



Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

13/4/2002 (139)


Σκέφτομαι: Η ανθρώπινη Ιστορία, από την αυγή της μέχρι τώρα, διανύει την περίοδο εκείνη κατά την οποία ο άλλος άνθρωπος, για τον άνθρωπο, είναι ή ο εχθρός, ή ο εκπληρωτής της ανάγκης του για δύναμη, κατάκτηση, ηδονή. Η επόμενη περίοδος, που σίγουρα κάποτε θα έρθει (ήδη κάποιοι, αδιευκρίνιστα λίγοι, την βίωσαν, την βιώνουν) θα είναι η περίοδος στην οποία ο άλλος άνθρωπος θα είναι ο αδελφός, ο συνταξιδιώτης στην περιπέτεια της ύπαρξης.